فلســــفه ی بیمار

فلســــفه ی بیمار

این چیز ها مهم نیست ...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 30870
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


Electricity 2

وقتی داری حقیقتو میگی ... نمیتونم حرفی بزنم

 

ترجیح میدم بپذیرم .

 

ازت راضیم که راستشو میگی

 

من اینطوری فکر نمیکردم هیچیو از اول

اما اینطوری بوده ...

 

آره تو حقیقتارو میگی خوب

گرچه اکثرش ناراحتم میکنه اما خوبه

نظرمو عوض میکنه , آمادم میکنه , امید بی جایی که دارمو مییگیره

رویاهامو پاک میکنه , شوکم میکنه , میزنه تو سر احساساتم

گاهی اوقات مو های تنمم سیخ میکنه , میترسونتم

باعث بغض های طولانی ام میشه


اما حقیقت حقیقته ! تو اونجور نبودی که فکرشو کردم

تو خود حقیقت و راستی بودی و هستی فقط گوینده ی حقیقت و راستی نیستی

خود خودشی

 

آره برا من دردناکه اما اجباری

 

قبوله ولی حالا من چکار کنم ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهیار تاريخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خسته از دنیای تکراری ... به دنبال ماورا !!! تفکر در مورد دنیای تکراری وقتی در ماورا به سر میبریم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to villain.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com